Skip to main content

สำนักบริหารทรัพยากรบุคคล สำนักงานปลัดกระทรวงแรงงาน

นี่เป็น e-mail ที่ President ส่ง ให้กับ Managerแต่ละฝ่าย และให้ฝ่ายบุคคลแก้สัญญาการจ้างงาน ………………………………………………………………………………………………………………… Please make sure your subordinates use the company’s assets such as personal computer, telephone and other office equipment for business and business- Please prepare a draft of policy regarding the use of 1)company’s office automation and equipment and 2) the use of company’s time for me and Mr…….. to review and approve within February 24, 2012. Things like using internet for chatting, facebook, twitter, …etc. should be mentioned in the policy. Listening to the radio (music, news,..) while working should be prohibited as well. Please also state disciplinary actions, punishment and exceptions, if there is any, to the policy. I don’t remember we have this kind of policy but if we do, let us revise it. If we don’t, let’s make one, a simple one.

TOP